16 mar. 2015

Arh. Haralamb Georgescu

Pe o vreme asemanatoare ,dar cu cateva grade in minus, pedalam luna trecuta in tromba prin oras cautand cladirile Arh. Radu Dudescu. Acum cateva zile am facut o calatorie asemanatoare, in locuri pe care si de data asta le stiam prea bine.

Dimineata era innorat, tragea a ploaie, ajung la Obor si pana sa plec deja incepea sa iasa soarele... perfect. In continuare am dat o tura de Herastrau, dupa care am coborat pe Calea Victoriei, am facut stanga sa ajung pe Magheru si am terminat plimbarea langa Gradina Icoanei.

Arhitectul de data asta este Haralamb Georgescu,(click pe nume pentru o redirectionare catre o descriere de pe wikipedia),discipol si ulterior partenerul Arh. Horia Creanga, dar despre el veti putea citi mai multe in urmatorul numar din revista Bucurestiul meu drag, va iesi din cuptor candva zilele astea.

Halele Obor



Halele Obor



Restaurant Pescarus



Calea Victoriei 91-93



Imobilul ARO



Sala Toma Caragiu, Teatrul Bulandra

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

ShareThis